perjantai 26. syyskuuta 2014

Laiskottaa

Kauheaa kun mua laiskottaa ja väsyttää, väsyttää ja laiskottaa... kotona en jaksa tehdä juuri mitään muuta kuin olla sohvalla ja katsoa telkkaria... väsyttää jatkuvasti, aamulla nukuttaisi, siis nukuttaisi vielä enemmän kuin normaalisti - mähän olen aamutorkku.. ja iltapäivällä väsyttää, iltaisin olen nukahtanut telkkarin ääreen jo ennen yhtätoista... oivoivoi.
Toivottavasti kun tämä alkuraskaus on kärsitty, virtaa riittää muuhunkin kuin sohvalla asumiseen... jokseenkin turhauttavaa.
Mutta mun mies on ollut aivan ihana, se ymmärtää ja huolehtii ja välittää, tuo mulle kaupasta rahkaa, multa kun ei juuri mikään muu mene alas, varsinkaan lämmin ruoka. Maksimissaan kaksi voileipää menee alas, sitten iskee stoppi. Ja minähän en oksenna, en varppina! Edellisenkin raskauden sain "hoidettua" oksentamatta vaikka välillä kuvottikin oikein urakalla. En anna periksi tälläkään kertaa :)

Ensi viikolla alkuviikosta minulla onkin lääkäriaika isompaan sairaalaan, sitten "saankin" varmaan alkaa pistelemään piikkejä mahaan. Saapa nähdä miten se onnistuu... jännityksellä ootan.....

Hyvää viikonloppua teille lukijat, jos teitä siellä on :)

Nannu + pikkuihminen 7+6 (huomenna siis jo 8+0!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti