tiistai 29. heinäkuuta 2014

Pee.Äm.Äs

Linkitin tämän sivuni myös kaksplussan keskustelufoorumille, olen siellä jonkun verran käynyt lukemassa samassa tilanteessa olevien juttuja.
Terkkuja teille, jotka sitä kautta tulee kurkkimaan tänne minun blogiini... Toiveena olisi, että voisin kirjoittaa mielenkiintoisia ja lukemisen arvoisia tekstejä... :)

Ei saisi valittaa, mutta tämä toimisto on kuuma! Täällä ei ole lainkaan ilmastointia, ja nyt kaikenmaailman häkkyrät ja tuulettimet täällä koettaa kovasti pyöriä, jotta saataisiin edes hieman viileämmät olosuhteet työskentelyyn.
Onneksi työpäivä loppuu ihan kohta...
Saapa nähdä joko japanin lippu huomenna heilahtaa.... toivottavasti ei...
Minkäänmoisia oireitahan minulla ei ole, kumpaankaan suuntaan. Tosin olen huomannut että nykyään olen hirveän kärttyinen ennen kuukautisia. Oikea hirviö-pms-tapaus! Tosin nyt tämä hirveily alkoi jo tosi aikaisin, ehkä joskus jo kp16:ssa. Yleensä alkanut vasta n. kp22. Tuleekohan minusta vieläkin kauheampi kierto toisensa jälkeen? En uskalla edes ajatella.
Yleensä en suutu mistään mutta nyt olen ollut kireä kuin viulunkieli, ja mieskin on ihmetellyt kovasti miksi oon sellainen junttura... Minä joka olen ollut kuin enkeli aina... tai ainakin melkein aina... no joskus ehkä. Harvoin... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti