keskiviikko 13. elokuuta 2014

Paino laskee

Hyvää keskiviikkopäivää!

Paino tänä aamuna 79.7 kg! Päästiin siis uudelle kymmenluvulle! Tästä on hyvä ponnistaa.... alaspäin... painoa siis :)
Eilen tuli käytyä vain sellainen kolmen kilometrin reipas kävelylenkki, kun ei oikein pitempään lenkkiin ollut aikaa. Lähdettiinkin vasta puoli kymmenen jälkeen liikenteeseen. Hienosti on kyllä paino alkanut laskea, oon kyllä tosi tyytyväinen!
Ehkä mä jonkinmoiseen häämekkoon joskus mahdun... vielä se ei kyllä ole ajankohtaista.
Käräjäoikeudesta ei ole kuulunut mitään, tosin nehän ei mulle mitään ilmoittelekaan, enkä ole sitten viitsinyt itsekään sinne enää soitella, vaikka pitäisi kyllä hiillostaa niitä, mutta en vaan jaksa... kumma jos ei tuollainen laitos saa mitään aikaan... Murr!

Eilen tein taas ovistestin, mutta ei edes haaleata viivaa antanut kontrolliviivan viereen... Sitä mä mietin että onko mahdollista että joku pystyy olemaan pissaamatta päiväsaikaan 4 h? Ei tällä minun vedenjuonnin määrällä ainakaan pysty pidättelemään kuin tunnin, kaksi... sitten on jo niin hätä että hyvä ettei lirahda jo...
Ja kun joissain suositellaan että tehdään aamupissasta, ja noissa mun testeissä ainakin lukee ohjeissa, että ei suositella aamupissasta... voi huoh. Kyllä mä silti luotan tuohon pakkausselosteeseen enempi, kaipa nekin on testikohtaisia. Mene ja tiedä. Kun en ole aikaisempaa kokemusta niin on vähän sellainen kysymysmerkki-fiilis...
Nyt on siis menossa kp 12. Joo, mä tiedän että mä edelleenkin hätäilen...
Keskimääräinen kierron pituus mulla on 29 päivää. Joskus ylikin, niinkuin viimeksi menkat tuli vasta kp:llä 31. Eli vaihtelevaa... ja varmasti tämä laihdutusprojektikin tuo omat värityksensä tähän kiertomaailmaan.

Tässäpä tämän päivän kehotus teille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti